Uzm. Dr. Hicran D. UŞAN
Mustafa Kemal Mah. 2132. Sk.
Önder Apt. No:7/4 Çankaya / ANKARA

Randevu İçin

Nöral Terapi

Nöral terapi kronik ağrıda, kronik yorgunluk, fibromiyalji, bel ve boyun fıtıkları, migren, vertigo, huzursuz bacak gibi rahatsızlıklarda kullanılan doğal bir tedavi yöntemidir.

Geçmeyen ağrılarımızın temelinde vücudumuzun çeşitli yerlerindeki sinir uçlarında oluşan hasarlar yatmaktadır. Geçirdiğimiz ameliyatlar, kazalar, fiziksel ve psikolojik travmalar, diş tedavileri, enfeksiyonlar o bölgede sinir işlevini bozarak bozucu alan adını verdiğimiz sorunlu alanlara sebep olabilmektedir. Bu bozucu alanlarda sinir iletişim ağı etkilenmiştir. Bu patolojik ve sürekli devam eden sinirsel uyarım kronik ve dirençli ağrılara neden olmaktadır.

Nöralterapi adı verilen tedavi yönteminde ağrının yaşandığı yerden ziyade asıl neden olan bu uzak bölgeler ve bozucu alanlar tedavi edilerek sorun kökten çözülebilir. Nöralterapide kronik problemlerin kaynağı olan bozucu alanlara ve bunların bağlantılı oldukları cilt segmentine yapılan enjeksiyonlarla sinirler tekrar normal fonksiyonlarına geri dönerler, lokal kan dolaşımı düzelir ve vücut kendini tamir edebilme yetisini tekrar kazanır. Böylelikle kalıcı ve etkili iyileşme sağlanır.

Bu tedavi yöntemi 1940’lı yıllarda Almanya’da anestezist doktor olan Huneke kardeşler tarafından geliştirilmiştir. Nöralterapi vücudun çeşitli bölgelerine ve cilt içine seyreltilmiş lokal anestezik enjeksiyonları şeklinde uygulanır. Nöralterapide enjeksiyon yapılacak bölgeler tamamen kişinin durumuna göre belirlenerek uygulanır. Aynı şikayetle gelse bile her hasta için seçilen ve uygulama yapılan noktalar farklıdır. Yani tedavi “KİŞİYE ÖZEL”dir.

Nöralterapi enjeksiyonları genellikle haftada 1 seans olacak şekilde uygulanır. Tedavi rahatsızlığın şiddetine ve kişinin iyileşme kapasitesine bağlı olarak 3-8 seans sürmektedir.

Nöralterapi bozulmuş sinir fonksiyonlarını düzelttiği için kronik ağrı tedavisindeki en etkin ve kalıcı çözümü sunan tedavi yöntemlerinden biridir.

Call Now Button0506 155 81 30